مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 05:402020-11-01فرهنگي

کتاب«در روشنای دانش» باموضوع زندگینامه فرهیخته همدانی به چاپ رسید


معاون فرهنگی حوزه هنری استان همدان گفت: کتاب «در روشنای دانش» بیست و یکمین اثر مکتوب دانش نامه استان همدان با موضوع زندگی نامه استاد علیرضا ذکاوتی قراگزلو، - همدان - معاون فرهنگی حوزه هنری استان همدان گفت: کتاب در روشنای دانش بیست و یکمین اثر مکتوب دانش نامه استان همدان با موضوع زندگی نامه استاد علیرضا ذکاوتی قراگزلو، فرهیخته همدانی چاپ شد.

تیمور آقا محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شخصیت ممتاز و چندوجهی استاد ذکاوتی وی را از سرمایه های ارزشمند استان دانست و گفت: نگاه انتقادی استاد برجستگی خاصی به آثار و آرای وی بخشیده است.

آقا محمدی با اشاره به حافظه قدرتمند استاد ذکاوتی در یادآوری خاطرات، تبیین نظرات و آرا گفت: کتاب در روشنای دانش در چهار فصل تنظیم شده و بخش اول زیست نامه است که به زندگی، تحصیل و شرح احوال خاندان استاد ذکاوتی اختصاص دارد.

وی گفت: بخش دوم آثار به معرفی تألیف و ترجمه های ارزشمند استاد اختصاص یافته و نکات ارزنده ای را درباره انگیزه تألیف یا ترجمه و محتوای آثار در بر دارد.

آقا محمدی ادامه داد: بخش سوم دیدگاه ها و نکته ها است که در پنج بخش شامل مباحث قرآنی، حدیثی، فرق و مذاهب و اندیشه ورزان، مباحث فقهی و ادبی و تاریخی- اجتماعی و بالاخره کتاب و پژوهش تدوین شده و بخش چهارم خاطرات استاد از همدان قدیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب«در روشنای دانش» باموضوع زندگینامه فرهیخته همدانی به چاپ رسید

کتاب«در روشنای دانش» باموضوع زندگینامه فرهیخته همدانی به چاپ رسید