مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 05:552020-11-01اجتماعي

آغاز ثبت نام در فراخوان ملی «پرسش مهر ریاست جمهوری»/ارسال آثار مجازی شد


اطلاعیه شماره 1 بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری از سوی وزارت آموزش و پرورش صادر شد.

- آغاز ثبت نام در فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری /ارسال آثار مجازی شد اطلاعیه شماره 1 بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری از سوی وزارت آموزش و پرورش صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی اولین اطلاعیه پرسش مهر بیست و یکم را صادر کرد که در متن این اطلاعیه آمده است: با عنایت به ایجاد دسترسی های همگام و به روزرسانی های انجام شده از سامانه سناد از روز شنبه 10 آبان ماه 1399 دسترسی همکاران و دانش آموزان برای ثبت نام در بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری فعال شده است.

به دلیل رعایت ملاحظات بهداشتی و عدم امکان ارسال اثر به صورت حضوری، در این دوره از فراخوان ارسال اثر نیز توسط سامانه همگام انجام خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه، معاونین پرورشی و فرهنگی استان می بایست اقدامات زیر را در دستور کار خود قرار دهند: • اطلاع رسانی به مدارس برای ثبت نام در فراخوان پرسش مهر 21 • پیگیری ایجاد دسترسی های لازم برای کارشناسان و عوامل اجرایی جشنواره در سطح استان و مناطق و شهرستان ها برابر سنوات قبل • تاکید بر ثبت نام و ارسال اثر توسط دانش آموزان و معلمان از طریق سامانه همگام • زمان بندی فراخوان ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام در فراخوان ملی «پرسش مهر ریاست جمهوری»/ارسال آثار مجازی شد

آغاز ثبت نام در فراخوان ملی «پرسش مهر ریاست جمهوری»/ارسال آثار مجازی شد