مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 06:002020-11-01اقتصادي

پیگیری ها نتیجه داد؛ «سرابله» صاحب پارکینگ شد/ از بروز حادثه تا چاره اندیشی


بالاخره پس از سال ها نارضایتی از نبود پارکینگ در شهرستان سرابله و به دنبال آن انفجار کپسول گاز کلر در روستای زنجیره از توابع این شهرستان به دلیل نبود جایگاه توقف، - خبرگزاری فارس- ایلام؛ کبری هواسی: وجود پارکینگ ها می تواند ترافیک خیابان ها، بروز تصادفات و ناهنجاری محیط، سد معبر و تجاوز به حقوق شهروندان را کاهش دهد؛ همچنین پیش بینی فضای مناسب پارکینگ ها برای اتومبیل ها به ویژه ماشین های سنگین در مناطق پرتراکم و مرکزی شهر به منظور جلوگیری از چهره زشت شهری حائز اهمیت است.

  نبود پارکینگ عمومی و انباشت خودروها در پیاده روهای شهر سرابله یکی از مطالبات اصلی شهروندان بود که با انفجار کپسول گاز کلر در روستای زنجیره علیا در چند ماه گذشته و مسمومیت ده ها نفر، این نارضایتی دوچندان شد.

  موضوع نبود پارکینگ در شهر سرابله و ایجاد انفجار بر اثر نبود جایگاه پارکینگ سبب شد تا رسانه ها به بستری برای رساندن مطالبات تبدیل شوند و مسوولین را به تکاپو بیاندازند و در نتیجه پارکینگ اختصاصی در شهر سرابله احداث شد.

با افتتاح این پارکینگ تمامی ماشین آلات سنگین در سطح شهر سرابله به پارکینگ مورد نظر منتقل می شوند و پارک هر گونه ماشین آلات در سطح شهر ممنوع است و با متخلفان طبق قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ها نتیجه داد؛ «سرابله» صاحب پارکینگ شد/ از بروز حادثه تا چاره اندیشی

پیگیری ها نتیجه داد؛ «سرابله» صاحب پارکینگ شد/ از بروز حادثه تا چاره اندیشی