مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 06:152020-11-01سياسي

مشکلات زمانی شروع شد که علما پذیرفتند فقط عالم اند و امام جامعه نیستند


نشست هم اندیشی شهید حسین فهمیده باحضور راهیاران استانی بنیاد هدایت در مجموعه فرهنگی سرچشمه تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس نشست هم اندیشی شهید حسین فهمیده باحضور راهیاران استانی بنیاد هدایت در مجموعه فرهنگی سرچشمه تهران برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام محمدمهدی تجریشی معاون راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: بر اساس آموزه های قرآنی مسأله امامت یک کار تشکیلاتی و شبکه ای است.

امام خمینی (ره) در دیداری که با روحانیان و طلاب در تاریخ 14 خرداد 57 داشتند، فرمودند شما طلبه ها هر کدام امام برای امت هستید .

حجت الاسلام تجریشی اظهار داشت: مشکلات ما وقتی شروع شد که علمای ما پذیرفتند که فقط عالم هستند و امام جامعه نیستند و از مشکلات و مسائل جامعه فاصله گرفتند.

وی با بیان این که ولایت فقیه در جامعه نهادینه شده است، ادامه داد: برای این که ولایت در لایه های میانی جامعه نیز نهادینه شود، نیاز به راهیاران و امامانی داریم که ولایت را در جامعه تسری بدهند و شکل دادن این ولایت الهی مهمترین وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی است.

معاون راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به شاخصه هایی که یک امام باید داشته باشد، خاطرنشان کرد: در نهضت امام خمینی(ره)، قیام یکی از مهم ترین رکن هایی است که امام بر آن تأکید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات زمانی شروع شد که علما پذیرفتند فقط عالم اند و امام جامعه نیستند

مشکلات زمانی شروع شد که علما پذیرفتند فقط عالم اند و امام جامعه نیستند