مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 06:202020-11-01ورزشي

کوراش در حال توسعه میان کشورهای آسیایی است


دبیرکل انجمن کوراش ایران از برگزاری تور جهانی کوراش در افغانستان خبر داد و گفت: کشورهای آسیایی در حال گسترش رشته ورزشی کوراش در میان رشته های ورزشی خود هستند.

- کوروش خسرویار در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به برگزاری تور فدراسیون جهانی کوراش در کشور افغانستان اظهار کرد: این تور جهانی از سوی فدراسیون جهانی کوراش و در راستای توسعه این ورزش تا پیش از بازی های آسیایی در حال برگزاری در کشورهای مختلف است.

وی با تأکید بر اشتیاق کشورهای مختلف برای فراگیری و ارتقا سطح کوراش در میان ورزشکاران خود تصریح کرد: حضور این رشته ورزشی در مسابقات مختلف ازجمله بازی های آسیایی، بازی های آسیایی داخل سالن و همچنین بازی های آسیایی ساحلی موجب شده تا مدال آوری های فراوانی را برای کشورها داشته باشد و علاقه مندی مسئولان و ورزشکاران این کشورها را برای حضور در این رشته ورزشی ترغیب کند.

دبیرکل انجمن کوراش ایران همچنین به برگزاری دوره اخیر در کشور افغانستان نیز اشاره کرد و گفت: این دوره در جهت ارتقا سطح داوران و برگزار کنندگان مسابقات قهرمانی کوراش افغانستان است که پس از برگزاری سمینار و آزمون از داوران، این رقابت ها برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوراش در حال توسعه میان کشورهای آسیایی است

کوراش در حال توسعه میان کشورهای آسیایی است