مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 06:302020-11-01اقتصادي

گلایه فروشندگان میوه یزد به محدودیت های ساعات کاری


رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد اعلام کرد: میوه فروشان و فعالان این حوزه در اثر محدودیت های کرونایی بسیار متضرر شده اند لذا خواستار افزایش ساعت فعالیت خود همانند صنوف نانوایان و لبنیاتی ها هستند.

- ایسنا/یزد رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد اعلام کرد: میوه فروشان و فعالان این حوزه در اثر محدودیت های کرونایی بسیار متضرر شده اند لذا خواستار افزایش ساعت فعالیت خود همانند صنوف نانوایان و لبنیاتی ها هستند.

محمدحسین مشرف در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، از گلایه عرضه کنندگان میوه و تره بار نسبت به اعمال محدودیت ساعات فعالیت این حوزه از سوی ستاد استانی کرونا خبر داد و گفت: میوه و تره بار نیز جزو اقلام اساسی و مورد نیاز مردم است و افراد زیادی روزانه برای تهیه مایحتاج خود به این صنف مراجعه می کنند لذا یکی از اصنافی که با محدودیت ساعت کاری مواجه شده، صنف فروشندگان میوه و تره بار به بهانه تجمع مردم در این مراکز خرید و احتمال شیوع بیماری کرونا است در حالی که این تصمیم ضرر هنگفتی را به کسبه ی این صنف وارد کرده است.

وی افزود: فعالان صنف میوه و تره بار یزد خواستار افزایش ساعات فعالیت خود همانند صنوف نانوایان و لبنیاتی ها هستند و نسبت به کاهش ساعات کاری خود گلایه مند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه فروشندگان میوه یزد به محدودیت های ساعات کاری

گلایه فروشندگان میوه یزد به محدودیت های ساعات کاری