مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 06:302020-11-01بين الملل

برنامه چین برای تبدیل ارتش به یک نیروی نظامی مدرن پیشتاز تا سال 2027


پکن به اعلام هدفی جدید شامل تبدیل کردن ارتش آزادیبخش خلق چین به یک نیروی نظامی مدرن تمام عیار تا سال 2027 پرداخته است؛ تصمیمی که در جریان مجمع اخیر کمیته مرکزی حزب کمونیست این کشور اتخاذ شده است.

- پکن به اعلام هدفی جدید شامل تبدیل کردن ارتش آزادیبخش خلق چین به یک نیروی نظامی مدرن تمام عیار تا سال 2027 پرداخته است؛ تصمیمی که در جریان مجمع اخیر کمیته مرکزی حزب کمونیست این کشور اتخاذ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در این مجمع طی بیانیه ای اعلام شد که ضرب الاجل برنامه ریزی شده مصادف با صدسالگی پایه گذاری ارتش آزادیبخش خلق چین بوده و مدرنیزه سازی هر چه بیشتر آن همراستا با تقویت قابلیتهای دفاعی و رشد اقتصادی چین خواهد بود.

روزنامه ساوث چاینا مورنینگ پست به نقل از سونگ ژونگپین، تحلیلگر نظامی هنگ کنگی نوشت، این هدف مربوط به ارتش آزادیبخش خلق چین را می توان تبدیل کردن ارتش چین به یک نیروی مدرن پیشتاز در جهان و نیرویی که بتواند معادل با ارتش آمریکا باشد نگریست.

جونفی وو، معاون رییس انستیتوی تیاندا در هنگ کنگ هم نظر مشابهی را مطرح کرد.

او طبق گزارش SCMP بیان داشت: هدف اساسا این است که قابلیتهای ارتش آزادیبخش خلق چین تقویت شده و تا سال 2027 به اندازه ارتش آمریکا برسد تا به شکل موثر بتواند جلوی مداخله از جانب ارتش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه چین برای تبدیل ارتش به یک نیروی نظامی مدرن پیشتاز تا سال 2027

برنامه چین برای تبدیل ارتش به یک نیروی نظامی مدرن پیشتاز تا سال 2027