مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 06:402020-11-01اقتصادي

کارکنان وزارت نفت از فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت حمایت کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از کارکنان وزارت نفت در بیانیه ای به حمایت از فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت و اعتراض به هدر رفتن سرمایه انسانی نخبه صنعت نفت و موج خروج این نخبگان از کشور به دلیل سیاست های غلط وزارت نفت در حوزه نیروی انسانی، - فرار مغز ها قصه امروز و دیروز ما نیست؛ سال هاست که کشور های جهان سوم با این مشکل دست به گریبان هستند و هر روز شاهد رشد آمار رسمی و غیررسمی خروج نخبگان از کشور عزیزمان هستیم.

این در حالی است که خروج نیروی انسانی نخبه و ماهر از کشور نه تنها منجر به ضعف اقتصادی در کشور گردیده، بلکه به موازات آن وابستگی کشور را به بیگانگان به همراه داشته است.

اتفاقات رخ داده در طی چند سال اخیر در دانشگاه صنعت نفت، نمونه بارزی از مدیریت ضعیف منابع انسانی و ثروت در بدنه وزارت نفت می باشد.

دانشگاه تخصصی وزارت نفت و مطرح در حوزه نفت و گاز که تا همین چند سال اخیر حتی در سطح بین المللی پرورش دهنده بهترین متخصصان این حوزه بوده است، اما بعد از سال 1394 به ناگاه با بی عهدی متولیان وزارت نفت تیشه به ریشه این دانشگاه زده شد و نخبگان جوان و مستعد با بهترین رتبه های آزمون سراسری که با قول و قرار چندباره استخدام وارد این دانشگاه شده بودند، به ناگاه علم و جوانی و عمر سرمایه گذاری شده ی خود در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان وزارت نفت از فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت حمایت کردند

کارکنان وزارت نفت از فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت حمایت کردند