مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 06:552020-11-01سياسي

سند استاندارد پدافند غیر عامل دفاعی رونمایی شد


سند استاندارد پدافند غیر عامل دفاعی در وزارت دفاع با حضور جانشین وزیر دفاع و رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرخصوص نقش و کارکرد پدافند غیر عامل گفت: یکی از اقتضائات پیاده سازی پدافند غیر عامل دستیابی به علم این موضوع، بررسی دقیق و همه جانبه و کسب صلاحیت های لازم است و این مهم را درسال های اخیر با توجه به رشد فناوری ها، گستردگی تهدیدها و خصوصا تهدیدات نوین، با کمک سازمان پدافند غیر عامل کشور، با جدیت در وزارت دفاع دنبال کردیم.

جانشین وزارت دفاع در خصوص سند استاندارد پدافند غیر عامل دفاعی گفت: این سند یک شیوه نامه بومی رعایت استانداردها در همه سطوح است که به دست متخصصان امر در وزارت دفاع و با حمایت سازمان پدافند غیر عامل کشور تهیه و تدوین شده است.

سردار تقی زاده با بیان اقدامات مهم دانشگاه مالک اشتر وزارت دفاع و موسسه استاندارد دفاعی در خصوص تحقیق، پژوهش و کمک به تدوین استانداردهای دفاعی، گفت: موسسه استاندارد دفاعی در سال های اخیر در فرایند تهیه و تدوین استانداردهای مورد نیاز وزارت دفاع همکاری های گسترده ای داشته است و اکنون یکصد استاندارد در حوزه های دفاعی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حوزه پدافند غیر عامل موثر بوده است را تهیه و تدوین کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند استاندارد پدافند غیر عامل دفاعی رونمایی شد

سند استاندارد پدافند غیر عامل دفاعی رونمایی شد