مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 07:052020-11-01اقتصادي

فروش های اجباری عجیب در بوشهر /روغن در قبال باطری قلمی و چای ایرانی...


این روزها فروش های اجباری عجیب و شرطی در واحدهای صنفی بوشهر تبدیل به معضلی برای خریداران شده است؛ از فروش هر کارتن روغن خوراکی در قبال خرید یک کارتن سفره یک بار مصرف و اسکاچ، - ایسنا/بوشهر این روزها فروش های اجباری عجیب و شرطی در واحدهای صنفی بوشهر تبدیل به معضلی برای خریداران شده است؛ از فروش هر کارتن روغن خوراکی در قبال خرید یک کارتن سفره یک بار مصرف و اسکاچ، تا فروش روغن در قبال خرید باطری قلمی و چای ایرانی.

همچنین شاهد نبود و یا کمبود روغن در واحدهای صنفی نیز هستیم.

فعالان صنفی در این باره می گویند مراکز توزیع روغن، فروش این کالا را منوط به خرید کالاهای کم فروشی مثل اسکاچ، باطری قلمی، سفره یک بار مصرف و یا چای ایرانی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همین شرط ضمنی باعث شده این روزها همان مقدار اندک روغنی هم که در واحدهای صنفی توزیع می شود به همراه عرضه ی کالاهای کم فروش باشد.

واحدهای صنفی شهر هم نمی توانند ویترین خود را از این کالا خالی کنند زیرا روغن یک کالای اساسی است که باعث جذب مشتری می شود و عدم عرضه آن نیز زمینه عدم تمایل به خرید کالاهای مختلف در واحدهای صنفی را فراهم می کند.

در ماه های قبل نیز اتاق اصناف مرکز استان بوشهر با انتشار فاکتورهای خرید واحدهای صنفی اعلام کرد که بازار شاهد فروش اجباری به سوپرمارکت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش های اجباری عجیب در بوشهر /روغن در قبال باطری قلمی و چای ایرانی...

فروش های اجباری عجیب در بوشهر /روغن در قبال باطری قلمی و چای ایرانی...