مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 07:052020-11-01سياسي

772 مترمربع از اراضی ملی دماوند رفع تصرف شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند از رفع تصرف 772 مترمربع از اراضی ملی این شهرستان واقع در پلاک حصار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمشید جویباری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از رفع تصرف 772 مترمربع از اراضی ملی این شهرستان واقع در پلاک حصار خبر داد.

جویباری افزود: این اراضی در اجرای حکم قطعیت یافته قضایی و با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند و همکاری کلانتری گیلاوند از ید متصرف خارج و به دولت بازگردانده شد.

وی بیان داشت: با همکاری شهرداری دماوند و در اختیار گذاشتن ماشین آلات و ادوات لازم، تمامی دیوارکشی ها و مستحدثات ایجاد شده بر روی این اراضی مورد تخریب قرار گرفت.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند در ادامه از همه مسئولین، مردم، کشاورزان و دوستداران طبیعت خواست که در بحث صیانت و حفاظت از جنگل ها و مراتع؛ این موهبت الهی، منابع طبیعی را یاری رسان باشند و همه کمک کنند تا با فرهنگ سازی مانع تخریب اراضی ملی خصوصاً جنگل ها و مراتع شویم و همچنین از همه افراد در خواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی، مراتب را فوراً از طریق شماره تلفن 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

772 مترمربع از اراضی ملی دماوند رفع تصرف شد

772 مترمربع از اراضی ملی دماوند رفع تصرف شد