مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 07:152020-11-01ورزشي

تعلل عجیب در ابلاغ تعطیلی اماکن ورزشی خراسان رضوی


در شرایطی که طبق دستورالعمل دولت باید در استان های با وضعیت قرمز کرونا محدودیت های سختگیرانه تری اعمال شود، اما هنوز استانداری خراسان رضوی خطاب به اداره کل ورزش و جوانان استان ابلاغیه ای در این خصوص صادر نکرده است.

- ایسنا/خراسان رضوی در شرایطی که طبق دستورالعمل دولت باید در استان های با وضعیت قرمز کرونا محدودیت های سختگیرانه تری اعمال شود، اما هنوز استانداری خراسان رضوی خطاب به اداره کل ورزش و جوانان استان ابلاغیه ای در این خصوص صادر نکرده است.

در شرایطی که مشهد و بسیاری از شهرستان های خراسان رضوی در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، با وجود ابلاغ تعطیلی مشاغل گروه های 2، 3 و 4 از سوی دولت اما هنوز استانداری خراسان رضوی ابلاغیه ای برای تعطیلی 10 روزه اماکن ورزشی مشهد صادر نکرده است.

با وخیم تر شدن اوضاع شیوع کرونا در کشور، دولت برای کاهش شدت ابتلا به کرونا، محدودیت های سخت گیرانه تری در گروه های شغلی دو، سه و چهار برای تمام استان های با وضعیت قرمز ابلاغ کرده است.

اماکن و باشگاه های ورزشی و استخرهای سرپوشیده نیز جزو مشاغل گروه 4 محسوب می شوند.

نکته عجیب در خصوص خراسان رضوی اما اینکه استانداری مطابق دستورالعمل دولت باید نسبت به تعطیلی 10 روزه باشگاه ها و اماکن ورزشی اقدام کند، اما هنوز هیچ ابلاغیه ای در این خصوص به اداره کل ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل عجیب در ابلاغ تعطیلی اماکن ورزشی خراسان رضوی

تعلل عجیب در ابلاغ تعطیلی اماکن ورزشی خراسان رضوی