مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 07:152020-11-01اقتصادي

کرونا و رشد استارت آپ ها در حوزه خودرو


شروع سال 99 با شیوع همه گیری ویروس کرونا، تاثیرات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی گسترده ای همراه بود که سبک زندگی افراد رو تغییر داده و یک پیام دارد که راهی جز تعامل و همزیستی مسالمت آمیز با هم نوع خود ندارد و تبعات کرونا هر روز بر اقتصاد و حوزه خودرو کاملا مشهود .

- شروع سال 99 با شیوع همه گیری ویروس کرونا، تاثیرات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی گسترده ای همراه بود که سبک زندگی افراد رو تغییر داده و یک پیام دارد که راهی جز تعامل و همزیستی مسالمت آمیز با هم نوع خود ندارد و تبعات کرونا هر روز بر اقتصاد و حوزه خودرو کاملا مشهود بوده و بازار خودرو سال ملتهبی در پیش رو داشته و خواهد داشت، هم به خاطر تغییر نرخ ارز و نوسانات آن و هم صعود و نزول عجیب و غریب بورس که در 6 ماهه اول سال بی سابقه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام کاراِف، بعد از همه گیری ویروس کرونا گسترش خدمات آنلاین بانکی، اقتصادی، کالایی و .

بسیار پر رنگ تر شده که در این میان استارت آپ ها یا به بیانی کسب و کارهای نوپا مبتنی بر فنآوری، می توانند نقش تسهیلگر و کاربردی در مقابله با بحران ها و بهبود کسب و کارها عمل نمایند.

با شرایط فعلی که در کل جهان شاهد آن هستیم مردم به لطف تکنولوژی و فنآوری های الکترونیک بعد از ورود کووید 19 بیشتر به سمت خرید و فروش های آنلاین از خرید روزمره از لباس گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و رشد استارت آپ ها در حوزه خودرو

کرونا و رشد استارت آپ ها در حوزه خودرو