مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 07:152020-11-01اقتصادي

ثبت نام 198 متقاضی کار آذربایجان غربی در سامانه یارانه دستمزد


معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از اجرای طرح پرداخت یارانه دستمزد در استان خبرداد.

- معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اعلام کرد ثبت نام 198 متقاضی کار آذربایجان غربی در سامانه یارانه دستمزد ایسنا/آذربایجان غربی معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از اجرای طرح پرداخت یارانه دستمزد در استان خبرداد.

فرخی در گفت و گو با ایسنا افزود: طرح پرداخت یارانه دستمزد با هدف کاهش هزینه بکار گیری نیروی کار جدید برای کارفرما در استان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح از شهریور سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان نیز اجرا می شود، تصریح کرد: سهم استان برای این طرح در 6 ماهه دوم سال جاری 612 نفر است.

فرخی با اشاره به اینکه طول دوره پرداخت یارانه دستمزد به ازاء هر نیروی کار با تایید دستگاه هماهنگ کننده تا سقف 12 ماه است، خاطر نشان کرد: میزان یارانه دستمزد معادل 30 درصد حداقل مصوب شورای عالی کار است که براساس صورت وضعیت مزد ارسالی به سازمان تامین اجتماعی محاسبه و به کار فرما پرداخت می شود.

معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی یاد آور شد: از زمان آغاز طرح تا کنون، 198 متق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 198 متقاضی کار آذربایجان غربی در سامانه یارانه دستمزد

ثبت نام 198 متقاضی کار آذربایجان غربی در سامانه یارانه دستمزد