مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 07:202020-11-01اقتصادي

سهم نیم درصدی کتابخانه ها به داد فردیس رسید


مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس گفت: پس از گذشت20 سال از ساخت آخرین کتابخانه در فردیس، دو کتابخانه در این شهرستان راه اندازی می شود.

- سید عباس طباطبایی، مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس، امروز در گفت ‍وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: این دو کتابخانه با صرف اعتبار بیش از 800 میلیون تومان از سهم نیم درصدی کتابخانه های عمومی از اعتبارات عمرانی شهرداری فردیس، طبق استانداردهای لازم، طراحی، تجهیز و در آبانماه جاری در هفته کتاب به بهره برداری می رسد.

مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس با تقدیر از مدیریت شهری فردیس و هیأت امنای مسجد جامع المهدی برای واگذاری حق انتفاع 15 ساله مکان این دو کتابخانه به نهاد کتابخانه های عمومی، افزود: کتابخانه قاصدک در پارک تندرستی به عنوان اولین کتابخانه تخصصی کودک در استان البرز  راه اندازی می شود و کتابخانه مسجد المهدی نیز در فضایی متفاوت از گذشته، آماده شده که  در هفته کتاب در دسترس عموم شهروندان قرار خواهد گرفت.

این مقام مسؤول در ادامه از پرداخت به موقع سهم نیم درصدی کتابخانه های عمومی توسط شهرداری های فردیس و مشکین دشت قدردانی کرد و گفت: بخشی از بدهی شهرداری ها در سال های گذشته و پیش از سال 97 هنوز باقیمانده که امیدواریم در اسرع وقت تعیین تکلیف شود؛ تا با توجه به جمعیت و نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم نیم درصدی کتابخانه ها به داد فردیس رسید

سهم نیم درصدی کتابخانه ها به داد فردیس رسید