مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 07:202020-11-01اقتصادي

چرا حرفه ای ها از لاین اری استفاده می کنند؟


در سال های اخیر محبوبیت لاین اری بین صدابرداران افزایش یافته و بیش از پیش از این سیستم در پوشش دهی انواع مراسم ها و رویدادهای زنده استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام دیجی صدا، حتما آنها را دیده اید، به صورت آویزان از سقف سالن یا تالار اجرای مراسم و یا آویخته روی برج های فلزی و داربست ها در فضای باز نمایشگاه ها و رویدادها.

اما لاین اری چیست و بکارگیری آن چه مزایا و محدودیت هایی دارد؟ به عبارت ساده یک سیستم لاین اری شامل مجموعه ای از اسپیکرهای هم سایز است که دامنه فرکانس مشابهی را پوشش داده و به طور عمودی روی همدیگر سوار شده اند.

در این سیستم زاویه ی عمودی اسپیکرها کمی با هم تفاوت دارد و به آنها اجازه می دهد تا عمق میدان بیشتری را در مقایسه با یک اسپیکر PA پوشش دهند.

نتیجه ی کار این است که افراد چه در ردیف عقب، چه وسط و چه جلوی محل اجرا صدای مشابهی را دریافت کرده و همه ی آنها تجربه ی خوبی از محل اجرا خواهند داشت.

مزایای استفاده از لاین اری کاهش تعداد بلندگوها و صدارسانی بهتر در گذشته برای پوشش دهی اجراهای زنده در فضا باز یا اماکن سرپوشیده بزرگ چاره ای نبود جز اینکه از تعداد زیادی بلندگو استفاده شود، اما این کار یک اشکال بزرگ داشت، تداخل امواج صوتی و به دنبال آن حذف یا تشدید فرکانس ها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا حرفه ای ها از لاین اری استفاده می کنند؟

چرا حرفه ای ها از لاین اری استفاده می کنند؟