مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 07:202020-11-01سياسي

اقدامات مجلس یازدهم برای مشکلات اساسی کشور به کجا رسید؟ + جدول


مجلس یازدهم در شرایط خاصی کار خود را آغاز کرد و در مدت زمان کمتر از 6 ماهه ای که از عمر آن گذشته گام هایی برای رفع مشکلات برداشته اما در اینجا رصد می کنیم که هر کدام از اقدامات مجلس در چه مرحله ای است؟ - گروه پارلمانی خبرگزاری فارس: مجلس یازدهم در شرایط خاصی کار خود را آغاز کرد، در شرایطی که تحریم های خارجی، سوء مدیریت ها در داخل و همه گیری کرونا از همه جهت مشکلاتی برای کشور ایجاد کرده و در حوزه های مختلف این مشکلات فشار خود را بر زندگی مردم نشان می داد.

این مجلس در مدت زمان کمتر از 6 ماهه ای که از عمرش گذشته گام هایی برای رفع مشکلات برداشته اما در اینجا رصد می کنیم که هر کدام از اقدامات مجلس در چه مرحله ای است؟   * مالیات بر خانه های خالی؛ بازگشت دوباره از شورای نگهبان به مجلس  وضعیت آشفته بازار مسکن و تشدید این آشفتگی در ماه های اخیر موجب شد تا نمایندگان مجلس  به سهم خود تلاش کنند تا بخشی از این آشفتگی را سامان دهند.

وجود دو میلیون خانه خالی، نگاه سرمایه ای به مسکن و جولان دلالان و سوداگران در این بازار مقدمه تصویب  طرحی دو فوریتی در مجلس شد تا مالکان این خانه ها وادار به پرداخت مالیات شوند.

  در واقع برای رفع این کاستی ها در شرایط کنونی کشور که کاهش عرضه مسکن و افزایش سفته بازی موجب افزایش قیمت و فشار به خانواده های ایرانی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات مجلس یازدهم برای مشکلات اساسی کشور به کجا رسید؟ + جدول

اقدامات مجلس یازدهم برای مشکلات اساسی کشور به کجا رسید؟ + جدول