مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-01اجتماعي

افتتاح ایستگاه هواشناسی رینه لاریجان و پایش قله دماوند


امروز ایستگاه هواشناسی سینوپتیک تکمیلی جاده ای رینه لاریجان و پایش قله دماوند به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، امروز با حضور استاندار مازندران ایستگاه هواشناسی سینوپتیک تکمیلی جاده ای رینه لاریجان و پایش قله دماوند در ارتفاع 2200 متر به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح می شود.

  سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: باتوجه به اهمیت محور مواصلاتی هراز، و عدم وجود ایستگاه هواشناسی در این محور کوهستانی، از آمل تا امامزاده هاشم، بر آن شدیم تا ایستگاهی چندمنظوره راه اندازی کنیم که هم وضعیت جوی جاده ای هراز و هم وضعیت جوی کوهپایه تا قله دماوند را پایش کند.

  وی افزود: در این زمینه ایستگاه هواشناسی سینوپتیک  جاده ای رینه و پایش قله دماوند در مسیر با فاصله 70 کیلومتری تا تهران و در ارتفاع 2200متری از سطح دریا اجرا شد.

مدیرکل هواشناسی مازندران بیان کرد: امور مرتبط به گرفتن مجوز برای واگذاری زمین و امور عمرانی آن طی30 گذشته مطابق مستندات موجود باوجود چارت سازمانی (3 نفره) تعریف شده هواشناسی، موفق به این امر نشده بود، که از سال 97 تا مهر 99 با هزینه کرد بودجه ای بیش از 20 میلیارد ریال با زمینی بیش از3500 متر مربع و 200 متر بنای ساختمان اداری موفق به این مهم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح ایستگاه هواشناسی رینه لاریجان و پایش قله دماوند

افتتاح ایستگاه هواشناسی رینه لاریجان و پایش قله دماوند