مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 09:102020-11-01پزشكي

آغاز کارآزمایی بالینی سیستم هایی که با کمترین مداخلات پزشکی سرطان را کنترل می کند


تیمی از محققان دانشکده فنی دانشگاه تهران دو سیستم برای شناسایی و کنترل سلول های سرطانی عرضه و وارد کارآزمایی های بالینی کردند که به گفته آنها این سیستم ها با کمترین مداخلات پزشکی قادر به کنترل این بیماری در مبتلایان است.

- آغاز کارآزمایی بالینی سیستم هایی که با کمترین مداخلات پزشکی سرطان را کنترل می کنند تیمی از محققان دانشکده فنی دانشگاه تهران دو سیستم برای شناسایی و کنترل سلول های سرطانی عرضه و وارد کارآزمایی های بالینی کردند که به گفته آنها این سیستم ها با کمترین مداخلات پزشکی قادر به کنترل این بیماری در مبتلایان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد عبدالاحد در آیین رونمایی از سردیس برگزیدگان سومین جایزه مصطفی (ص) گفت: سیستمی که در سال گذشته موفق شدیم برای آن جایزه مصطفی(ص) را دریافت کنیم، خوشبختانه مجوز وزارت بهداشت را گرفت و به عنوان اولین دستگاه کاملا مستقل درمانی در دنیا که دارای پروانه بهره برداری است، به شمار می رود.

وی با بیان اینکه این سیستم از اسفندماه سال گذشته وارد کلینیک های درمانی شد، اظهار کرد: در حال حاضر در برخی از بیمارستان ها و کلینیک های دولتی از آن استفاده می شود و بسیار خوشحالم که یک فناوری از فاز پژوهشی به حوزه محصولی که کارآزمایی های بالینی آن با موفقیت انجام شده، رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کارآزمایی بالینی سیستم هایی که با کمترین مداخلات پزشکی سرطان را کنترل می کند

آغاز کارآزمایی بالینی سیستم هایی که با کمترین مداخلات پزشکی سرطان را کنترل می کند