مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 09:252020-11-01ورزشي

دوربین هوش مصنوعی سر طاس داور فوتبال را با توپ اشتباه گرفت!


یک دوربین هوش مصنوعی که برای دنبال کردن توپ فوتبال و تصویربرداری از مسابقه فوتبال طراحی شده بود، با اشتباه گرفتن سر طاس داور بازی با توپ، تماشاگران تلویزیونی را ناامید و عصبی کرد.

- دوربین هوش مصنوعی سر طاس داور فوتبال را با توپ اشتباه گرفت! یک دوربین هوش مصنوعی که برای دنبال کردن توپ فوتبال و تصویربرداری از مسابقه فوتبال طراحی شده بود، با اشتباه گرفتن سر طاس داور بازی با توپ، تماشاگران تلویزیونی را ناامید و عصبی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، این روزها هوش مصنوعی(AI) به طور فزاینده ای در بسیاری از کارها با اهداف متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد.

اما به هر حال نمی توان کتمان کرد که این فناوری هنوز در مراحل ابتدایی است و گاهی دچار اشتباه و حتی مشکل آفرین می شود.

باشگاه فوتبال اینورنس کالدونیان تیستل که در لیگ اسکاتلند فعالیت می کند، در پی شیوع بیماری همه گیر کووید-19 اقدام به استفاده از دوربین های جدید مجهز به هوش مصنوعی برای پوشش دادن بازی هایش کرده است و هنگام تصویربرداری از مسابقه این هفته این تیم در برابر تیم آیر یونایتد ، این دوربین های رباتیک که برای دنبال کردن توپ آموزش دیده اند، سر طاس داور مسابقه را با توپ اشتباه گرفتند و سبب شدند تماشاگران به جای تماشای گل های تیم محبوبشان و اتفاقاتی که در محل قرارگیری ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین هوش مصنوعی سر طاس داور فوتبال را با توپ اشتباه گرفت!

دوربین هوش مصنوعی سر طاس داور فوتبال را با توپ اشتباه گرفت!