مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 10:052020-11-01سياسي

انتصابات گسترده در آموزش و پرورش


طی مراسمی امروز، رییس سازمان مدارس غیردولتی، رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و مشاوران وزیر در امور سنجش و ارزیابی و امور شاهد و ایثارگران معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در آیینی با حضور وزیر آموزش وپرورش روسای سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور و مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و مشاوران وزیر در امور سنجش و ارزیابی و امور شاهد و ایثارگران معرفی شدند.

در این آیین که با حضور وزیر آموزش وپرورش و جمعی از اعضای شورای معاونان در سالن اجتماعات ساختمان شهید رجایی برگزار شد، مجتبی زینی وند به عنوان قائم مقام وزیر و رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، محمد حسین کفراشی به عنوان مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و شهریار فولادوند به عنوان رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی منصوب و معارفه شدند.

همچنین با تکریم از فعالیت های غلامرضا کریمی و زهرا مظفر، غلامرضا کریمی به عنوان مشاور وزیر در امور سنجش و ارزیابی و زهرا مظفر به عنوان مشاور وزیر در امور شاهد و ایثارگران منصوب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات گسترده در آموزش و پرورش

انتصابات گسترده در آموزش و پرورش