مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 10:252020-11-01سياسي

فراوانی نام «محمد» در ریگان/


اهل تسنن شهرستان ریگان با ارادت خاصی که به نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) دارند فرزندان خود را به نام «محمد» نامگذاری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ریگان، اهل تسنن ریگان فرزندان خود را به نام های محمد، رسول، محمدمتین، محمدامیر و محمدعرفان نامگذاری می کنند.

اهل تسنن ریگان با این نامگذاری بر این باور هستند که فرزندان آنها با تأسی از نبی مکرم اسلام و الگوپذیری از ایشان راه آن پیامبر عظیم الشان را ادامه دهند.

اسحاق حبشی یکی از اهل تسنن منطقه گفت: به عشق حضرت محمد (ص) نام فرزندم را محمدامیر گذاشتم و به این نام عشق می ورزم و به خودم افتخار می کنم که نام زیبای محمد را برای فرزندم انتخاب کردم.

رضا شهیکی یکی از اهالی اهل تسنن ریگان  ابراز کرد: بنده خودم و خانواده ام را فدای پیامبرم می کنم و اسم دو فرزندم را محمدمتین و محمدعرفان گذاشتم.

مرتضی شهیکی هم که از اهل تسنن ریگان است نام تنها پسر خود را محمد گذاشته و از صدازدن نام زیبای محمد لذت می برد.

حسین بنی ابراهیمی بخشدار مرکزی ریگان در گفت وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: اهل تسنن شهرستان ریگان ارادت خاصی به نبی مکرم اسلام دارند و برای نامگذاری فرزندان پسر خود نام محمد را انتخاب می کنند و  بیشترین فراوانی نام محمد در بین اهل تسنن شهرستان ریگان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراوانی نام «محمد» در ریگان/

فراوانی نام «محمد» در ریگان/