مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 10:252020-11-01اجتماعي

اهدای یک دوربین عکاسی توسط همیار محیط زیست در مه ولات


رییس اداره حفاظت محیط زیست مه ولات گفت: از سوی یکی از همیاران و خیرین محیط زیست در مه ولات یک دستگاه دوربین عکاسی به ارزش 100 میلیون ریال به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اهدا شد.

- حمیدجوانبخت در گفت وگو با خبرنگار فارس در مه ولات اظهار کرد: همیار محیط زیست این شهرستان که از بدو تاسیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همکاری شایانی داشته است، یک دستگاه دوربین عکاسی جهت عکسبرداری از طبیعت به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اهدا کرد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست مه ولات تصریح کرد: قیمت این دوربین عکاسی 100 میلیون ریال است که برای تصویربرداری از طبیعت استفاده می شود، همچنین در امر تشخیص چهره شکارچیان متخلف و شناسایی خودرو و موتورسیکلت های آنان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی ادامه داد: حسین صادقپور بیش از 15 سال است که به خاطر عشقی که به محیط زیست و طبیعت دارد با مجموعه اداره حفاظت محیط زیست همکاری می کند، با توجه به اینکه وی نه شکارچی است و نه اسلحه شکاری دارد، در قبال کمک های خود به محیط زیست نیز هیچ توقعی ندارد، افرادی مانند وی در خراسان رضوی به زحمت به تعداد انگشتان دو دست پیدا می شود.

جوانبخت ادامه داد: خودرو پیشرفته و پرقدرت برای انجام ماموریت های محوله و همچنین تامین موتورسیکلت هایی با همین شرایط، تامین نیروی انسانی کافی به خصوص ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای یک دوربین عکاسی توسط همیار محیط زیست در مه ولات

اهدای یک دوربین عکاسی توسط همیار محیط زیست در مه ولات