مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 10:252020-11-01سياسي

توانمندی حفظ 500 رده سلولی در بانک سلولی پژوهشگاه رویان


رییس پژوهشگاه رویان با اشاره به اقدامات این پژوهشگاه در توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی گفت: در حال حاضر در بانک سلولی پژوهشگاه رویان 500 رده سلولی نگهداری می شود که این حاصل زحماتی بوده که در تربیت نیروی انسانی کشیده شده است.

- رییس پژوهشگاه رویان با اشاره به اقدامات این پژوهشگاه در توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی گفت: در حال حاضر در بانک سلولی پژوهشگاه رویان 500 رده سلولی نگهداری می شود که این حاصل زحماتی بوده که در تربیت نیروی انسانی کشیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالحسین شاهوردی امروز در آیین رونمایی از سردیس برگزیدگان سومین جایزه مصطفی (ص) با ابراز امیدواری از این که این مراسم با قدرشناسی از شخصیت های علمی، زمینه ای برای جوانان کشور در رسیدن به سربلندی کشور باشد، افزود: وجود دانشمندانی چون پروفسور بهاروند و عبدالاحد حاصل تلاش های جهادگونه آنها در حوزه های علم و فناوری است و امروز جای دکتر کاظمی آشتیانی خالی است تا ماحصل زمینه سازی برای پرورش نیروهای انسانی را مشاهده کند.

وی با اشاره به حضور دکتر بهاروند در پژوهشگاه رویان، خاطر نشان کرد: تلاش های وی در این پژوهشگاه چند وجهی و در حوزه های علم، فناوری و اخلاق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی حفظ 500 رده سلولی در بانک سلولی پژوهشگاه رویان

توانمندی حفظ 500 رده سلولی در بانک سلولی پژوهشگاه رویان