مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 11:152020-11-01پزشكي

20 مدعی ساخت داروی درمان کرونا در استان اصفهان


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه تولید ماسک از ابتدای شیوع کرونا تاکنون صد برابر شده است، گفت: در روزهای اول دغدغه تامین ماسک داشتیم، - ایسنا/اصفهان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه تولید ماسک از ابتدای شیوع کرونا تاکنون صد برابر شده است، گفت: در روزهای اول دغدغه تامین ماسک داشتیم، ولی هم اکنون از نظر کمی مشکلی نداریم و باید روی کیفیت ماسک های تولیدی کار کنیم و استانداردهای سخت گیرانه تری اعمال شود.

ابوالفضل اصلانی در نشستی با خبرنگاران که امروز (یکشنبه_11 آبان ماه) برگزار شد، اظهار کرد: از 30 بهمن سال گذشته با تشخیص اولین موارد ابتلا به کرونا وارد فاز جدیدی در کشور شدیم و دوم اسفندماه اولین جلسه را در اصفهان تشکیل دادیم.

در آن زمان 3 شرکت در اصفهان داشتیم که روزانه 60 هزار ماسک تولید می کردند درحالی که امروز اگر مواد اولیه مورد نیاز که عمدتا فیلتر ملت بلون است در دسترس باشد بالغ بر 6 میلیون قطعه ماسک در استان تولید می کنیم.

وی با اشاره به اینکه 3 شرکت تولیدکننده ماسک در اصفهان در ابتدای شیوع کرونا، به 51 شرکت تبدیل شده است، گفت: از ابتدای سال تا اواخر شهریور تولید ماسک 25 دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی، به عهده ما گذاشته شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 مدعی ساخت داروی درمان کرونا در استان اصفهان

20 مدعی ساخت داروی درمان کرونا در استان اصفهان