مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 11:152020-11-01اقتصادي

رخشانی مهر: مراجعه به شرکت های توزیع برق صفر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نیرو، غلامعلی رخشانی مهر، با بیان اینکه زیرساخت ارائه همه خدمات برق در شرکت های توزیع به صورت غیرحضوری فراهم شده است، - معاون هماهنگی توزیع توانیر از غیرحضوری شدن نزدیک به 100درصد خدمات قابل ارائه به مردم در شرکت های توزیع برق خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نیرو، غلامعلی رخشانی مهر، با بیان اینکه زیرساخت ارائه همه خدمات برق در شرکت های توزیع به صورت غیرحضوری فراهم شده است، گفت: تصمیم بر این است که به ویژه در شرایط کنونی و درگیری جامعه با بیماری کرونا، حداقل 95 درصد از خدمات در زمینه فروش و خدمات پس از فروش، از آذرماه به بعد، به صورت غیرحضوری ارائه شود.

رخشانی مهر با تاکید بر اینکه پس از غیرحضوری شدن خدمات، مردم به هیچ عنوان دیگر نیازی به مراجعه در شرکت های توزیع ندارند، افزود: خدماتی مانند اخذ اشتراک کنتور، موارد مربوط به صورتحساب اعم از دیدن قبض برق، سوابق پرداخت از سال 1380 به این طرف، سوابق مصرف و غیره از جمله خدمات پس از فروشی است که مشترکان می توانند بدون مراجعه به شرکت های توزیع آن را دریافت کنند.

معاون هماهنگی توزیع توانیر اظهار داشت: در قالب این فعالیت، حدود 40 خدمت که تاکنون به صورت حضوری ارائه می شد، از آذرماه به صورت غیرحضوری قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رخشانی مهر: مراجعه به شرکت های توزیع برق صفر می شود

رخشانی مهر: مراجعه به شرکت های توزیع برق صفر می شود