مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 11:152020-11-01سياسي

کرونا وحشی تر شده است / بزودی برگ برنده ای امیدبخش ارایه می کنیم


وزیر بهداشت با اشاره به ارایه طرح مدیریت کرونا با همکاری سازمان بسیج مستضعفین، گفت: امیدوارم بتوانیم در یک ماه آینده یک برگ برنده ای را برای امیدبخشی به مردم ایران و برای دلخوشی مقام معظم رهبری ارائه کنیم.

- وزیر بهداشت با اشاره به ارایه طرح مدیریت کرونا با همکاری سازمان بسیج مستضعفین، گفت: امیدوارم بتوانیم در یک ماه آینده یک برگ برنده ای را برای امیدبخشی به مردم ایران و برای دلخوشی مقام معظم رهبری ارائه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی در مراسم طرح تکمیلی مدیریت کرونا در کشور توسط سازمان بسیج مستضعفین- طرح شهید سلیمانی، گفت: من همواره خودم را یک سرباز کوچک دفاع مقدس می دانم.

دوستان در بسیج مجموعه ای را آماده کردند و در سازمان بسیج طرحی را آماده کردند که همکاران وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین درباره این طرح صحبت هایی را نجام دادند.

فکر می کنم آمیزه ای از این دو طرح را به عنوان یک مجری واحد با تقسیم میدان کار که گاهی میدان جغرافیایی است و گاهی میدان فعالیتی است، پیش برند تا بتوانیم این هم افزایی را در یک زمان کوتاه روی میز بگذاریم.

مانند اقداماتی که در دوره قبل بیماری انجام دادیم.

وی افزود: دوره قبلی بیماری کرونا، که در یک زمان دو ماهه با لطف خداوند و با همدلی و هم افزایی و با حمایت مقام معظم رهبری توانستیم میزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا وحشی تر شده است / بزودی برگ برنده ای امیدبخش ارایه می کنیم

کرونا وحشی تر شده است / بزودی برگ برنده ای امیدبخش ارایه می کنیم