مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 11:202020-11-01فرهنگي

هنرمندان مازندران 7 رتبه جشنواره ملی فانوس را کسب کردند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: هنرمندان استان موفق به کسب هفت عنوان برگزیده جشنواره ملی فانوس شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی ظهر یکشنبه در حاشیه اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فانوس که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، شناسایی هنرمندان حوزه ایثار و مقاومت و کشف ظرفیت های هنری را از جمله اهداف جشنواره برشمرد.

سردار ملکی رسیدن به فرهنگ شیدایی و شهدایی و کمال را از دیگراهداف جشنواره برشمرد و افزود: جشنواره فانوس باعث هم افزایی بین دستگاه های متولی هنر که در حوزه تولیدات دفاع مقدس فعالیت می کنند، شده است.

این مسئول با بیان اینکه مازندران اولین دوره این جشنواره را میزبان بود، گفت: امسال نیز این استان با ارسال 105 اثر موفق به کسب مقام دوم کشور شد.

این مسئول با بیان اینکه در مجموع 23 اثر از 22 هنرمند مازندرانی به بخش نهایی جشنواره راه یافت، گفت: هفت هنرمند مازندرانی موفق به کسب عناوین برگزیده جشنواره چهارم شدند که امروز در مراسمی به صورت ویدئوکنفرانس با اهدای تندیس، دیپلم افتخار و لوح سپاس از آنها تقدیر به عمل آمد.

وی ادامه داد: هنرمندان مازندران در رشته های نقاشی، عکس، مستند بلند و کوتاه، فیلم نامه بلند و کوتاه، رادیویی، بخش ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بخش آزاد موفق به کسب عناوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان مازندران 7 رتبه جشنواره ملی فانوس را کسب کردند

هنرمندان مازندران 7 رتبه جشنواره ملی فانوس را کسب کردند