مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 11:402020-11-01سياسي

نگهداری 500 رده سلولی در بانک سلولی پژوهشگاه رویان


در حال حاضر 500 رده سلولی در بانک سلولی پژوهشگاه رویان نگهداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر عبدالحسین شاهوردی امروز در مراسم نصب سردیس برگزیدگان سومین دوره جایزه مصطفی (ص) در بوستان دانشمندان پارک فناوری پردیس که به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: برگزیدگان جایزه مصطفی(ص) مدیون گذشت و فداکاری، حمایت و پشتیبانی خانواده هایشان هستند که باید قدردان باشند.

وی با بیان اینکه این افراد وقت و انرژی خود را برای دانش گذاشته اند و ممطئن هستم که قدرشناس خانواده هایشان هستند، گفت: امیدواریم که با برگزاری چنین برنامه هایی با هدف قدرشناسی از شخصیت های علمی، زمینه ای برای جوانان کشور در رسیدن به سربلندی ایجاد شود.

رییس پژوهشگاه رویان با اشاره به حضور دکتر بهاروند در پژوهشگاه رویان، خاطر نشان کرد: تلاش های وی در این پژوهشگاه چند وجهی و در حوزه های علم، فناوری و اخلاق است.

وی با اشاره به فعالیت های دکتر بهاروند برگزیده جایزه مصطفی(ص) گفت: زمانیکه دکتر بهاروند اولین رده سلول بنیادی را ایجاد کرد و برای یک سفری به خارج از کشور رفت نمی دانستیم این بانک سلولی را چگونه حفظ کنیم اما اکنون به مرحله ای رسیدیم که محققان این حوزه بیشتر شده اند و بانک سلولی نیز توسعه داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهداری 500 رده سلولی در بانک سلولی پژوهشگاه رویان

نگهداری 500 رده سلولی در بانک سلولی پژوهشگاه رویان