مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 11:502020-11-01بين الملل

گندی که هانتر بایدن با لپ تاپش زده است!


لپ تاپ رها شده هانتر بایدن که برای تعمیر در 2019 به یک مغازه در ایالت دلاور سپرده شده بود، اما هرگز برای پس گرفتنش اقدامی نشد، حاوی مطالب، اسناد و مدارکی بسیار مهم است که می تواند به عاملی برای اخاذی از وی بدل شود.

- لپ تاپ رها شده هانتر بایدن که برای تعمیر در 2019 به یک مغازه در ایالت دلاور سپرده شده بود، اما هرگز برای پس گرفتنش اقدامی نشد، حاوی مطالب، اسناد و مدارکی بسیار مهم است که می تواند به عاملی برای اخاذی از وی بدل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل روز یکشنبه، لپ تاپ مک بوک پرو متعلق به هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رقیب دموکرات انتخابات 2020 آمریکا با این حجم از اطلاعات و محتوا یک گذرواژه بسیار ساده دارد: Hunter02 بر اساس گزارش این روزنامه، محتوای لپ تاپ این مرد ایمیل های خصوصی پدرش و شماره های موبایل سیاستمداران و سناتورها و افرادی چون بیل و هیلاری کلینتون را شامل است.

گفتنی است که هانتر بایدن 50 ساله همچنین یک تاجر و معتاد به مواد مخدر است که این لپ تاپ را در آوریل 2019 به این تعمیرگاه در یک خیابان فرعی سپرد اما هرگز برای پس گرفتن آن برنگشت.

موجودیت این لپ تاپ را نیویورک پست ماه گذشته میلادی گزارش کرد اما محتوا و اطلاعات آن که به آسانی حتی یک هکر تازه کار هم می تواند به آن دسترسی پیدا کند، برای نخستین بار امروز فاش ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گندی که هانتر بایدن با لپ تاپش زده است!

گندی که هانتر بایدن با لپ تاپش زده است!