مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 12:052020-11-01سياسي

شورای هماهنگی اصلاحات وارد بحث مصادیق انتخابات نشده است


در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بحث هایی درباره مصادیق انتخابات1400 مطرح نیست زیرا ابتدا باید براساس مانیفستی که تهیه می شود، - یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بحث هایی درباره مصادیق انتخابات1400 مطرح نیست زیرا ابتدا باید براساس مانیفستی که تهیه می شود، ساختار و تشکیلاتی ایجاد شده و سپس مصادیق مطرح شوند.

عزت الله تقواییان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فعالیت های اخیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، اظهار کرد: شورای هماهنگی در حال جمع بندی بحث های مربوط به انتخابات مجلس یازدهم و همچنین جمع بندی اقدامات لازم برای انتخابات1400 است.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات براساس نظرخواهی از چهره های صاحب نظر اصلاح طلب در حال تهیه مانیفست برای پرداختن به وضعیت موجود است.

در شرایط موجود اصلاح طلبان باید برنامه و حداقل و حداکثرهایی برای خود داشته باشند.

این مانیفست تعیین کننده برنامه ای خواهد بود که براساس منافع مردم و تضمین کننده حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان در انتخابات است.

این عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بیان اینکه بعد از تهیه مانیفست، ساختاری متناسب با آن تشکیل می شود، تصریح کرد: این ساختار باید به گروه های سیاسی اصلاح طلب جامعیت داده و برای مردم انگیزه ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای هماهنگی اصلاحات وارد بحث مصادیق انتخابات نشده است

شورای هماهنگی اصلاحات وارد بحث مصادیق انتخابات نشده است