مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 12:152020-11-01ورزشي

نمایندگان مجلس به جای انتقاد قانون را تغییر دهند


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در حاشیه مجمع دوچرخه سواری از نمایندگان مجلس خواست فراتر از مصاحبه های تلویزیونی به دنبال تغییر برخی قوانین برای کمک به سرخابی ها باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون دوچرخه سواری امروز یکشنبه یازدهم آبان ماه به صورت وبینار و به ریاست دکتر مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور طاهره طاهریان نماینده کمیته ملی المپیک، خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری و برخی از اعضا به صورت محدود در سالن آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان بعد از ارائه گزارش حسابرس و خزانه دار و بازرس و برنامه های این فدراسیون دوچرخه سواری در جمع خبرنگاران، گفت: امروز شاهد برگزاری مجمع در خصوص عملکرد سال 98 این فدراسیون بودیم.

فدراسیون انضباط مالی خیلی خوبی داشت و در این مجمع برنامه ها بررسی شد و گزارش ها را شنیدیم و باید از تلاش های صورت گرفته تشکر کنم.

امیدوار هستیم بعد از این وضعیت کرونا شاهد این باشیم که در رویدادهای آتی ورزشکاران ما خوش بدرخشند.

البته دوچرخه سواری به خاطر شرایط خاصی که داشته و به خاطر شرایط بیرون از سالنی در این مدت برنامه ها و لیگ و مسابقات خود را هم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس به جای انتقاد قانون را تغییر دهند

نمایندگان مجلس به جای انتقاد قانون را تغییر دهند