مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 13:102020-11-01اقتصادي

برنامه ریزی برای افزایش تولید خودرو در نیمه دوم امسال


رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، ضمن اشاره به افزایش تولید به ویژه در گروه صنعتی ایران خودرو طی نیمه نخست سال جاری از برنامه ریزی در طول هفته های اخیر برای ادامه این روند (افزایش تولید خودرو) در نیمه دوم سال جاری خبر داده .

- رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، ضمن اشاره به افزایش تولید به ویژه در گروه صنعتی ایران خودرو طی نیمه نخست سال جاری از برنامه ریزی در طول هفته های اخیر برای ادامه این روند (افزایش تولید خودرو) در نیمه دوم سال جاری خبر داده و اعلام کرد که بحث هایی در رابطه با سیاست های افزایش و نحوه تولید خودرو مطرح شده که در مرحله جمع بندی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن صالحی نیا در مراسم اهدا و ارسال اقلام کمک آموزشی خودرویی به هنرستان های فنی – حرفه ای کشور، با بیان اینکه این اقدام در چارچوب مسئولیت اجتماعی به توسعه آموزشی کشور کمک خواهد کرد، اظهار کرد: این امر خود زمینه ساز تقویت زنجیره منابع انسانی صنعت خودرو و مهارت افزایی متخصصان آینده نیز می شود؛ لذا امیدوار است که این نوع اقدامات در حوزه آموزش، استمرار یابد.

رییس هیات عامل ایدرو با اشاره به افزایش تولید گروه صنعتی ایران خودرو در شش ماه گذشته، اعلام کرد: در طول یکی دو هفته اخیر بحث هایی در رابطه با سیاست های افزایش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای افزایش تولید خودرو در نیمه دوم امسال

برنامه ریزی برای افزایش تولید خودرو در نیمه دوم امسال