مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 13:202020-11-01سياسي

رکورد نوسازی ناوگان ریلی در کشور شکسته شد/ خروج700 واگن بالای 45 سال از رده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز طی مراسمی با حضور معاون امور مسافری راه آهن کشور، مدیر کل راه آهن اراک تودیع و معارفه شد.

معاون امور مسافری راه آهن کشور در این مراسم به تشریح رویکردهای راه آهن کشور پرداخت و گفت: چند سالی است که راه آهن در کانون توجه مسوولان عالی نظام به خصوص مقام معظم رهبری قرار گرفته و به همین دلیل توسعه راه آهن در اسناد بالادستی کشور مورد توجه قرار گرفته است.

میرحسن موسوی افزود: قوانین خوبی برای توسعه زیرساخت های راه آهن تدوین شده است که ما باید این فرصت را غنیمت شمرده و نهایت استفاده را برای توسعه حمل و نقل ریلی از این موقعیت به وجود آمده ببریم.

 وی اظهار کرد: مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره توجه به نیروی انسانی و ارتقاء آن را در دستور کار قرار داده اند و تمام سعی آنها این بوده تا حقوق و مزایای همه کارکنان با هر نوع قراردادی به موقع پرداخت شود حتی در شرایط کرونایی نیز از این موضوع غفلت نشده و با تدابیر اندیشیده شده تأخیر در پرداخت ها به حداقل ممکن رسیده، به طوری که از ابتدای سال 98 تاکنون، پرداخت حقوق کارکنان به طور مرتب انجام شده است.

وی در ادامه به آغاز پروژه مدیریت استعدادها در راه آهن اشاره کرد و گفت: به منظور ارتقاء نیروی انسانی توانمند در مجموعه راه آهن، پروژه مدیریت استعدادها را آغاز کرده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد نوسازی ناوگان ریلی در کشور شکسته شد/ خروج700 واگن بالای 45 سال از رده

رکورد نوسازی ناوگان ریلی در کشور شکسته شد/ خروج700 واگن بالای 45 سال از رده