مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 13:252020-11-01سياسي

مشکلات داخلی کشور از ضعف در عملکرد نشأت می گیرد


مدیر مسؤول روزنامه کیهان با بیان این که مشکلات داخلی کشور از ضعف در عملکرد نشأت می گیرد گفت: مقام معظم رهبری همیشه فرموده اند که همه مشکلات چاره دارند و مربوط به مسائل داخلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، با اشاره به مشکلات کشور در زمان جنگ گفت: کشور در زمان جنگ در تهیه  سیم خاردار ناتوان بود و ما را تحریم کرده بودند، الان به لطف خداوند متعال و تلاش دلسوزان انقلاب و نظام، قدم های بسیاری برداشته ایم به طوری که دشمن  از این که ما تسلیحات را به کشور های دیگر بدهیم هراس دارد.

وی با بیان این که مسائل  سیاسی روز گسترده است، افزود: عده ای به دنبال این هستند که آیا ترامپ پیروز میدان است یا بایدن، این موارد انحراف و حاشیه سازی است، برای ما فرقی ندارد کدام پیروز شوند، چون هر دو حزب در آمریکا سیاست ایران ستیزی در پیش رو دارند.

به دنبال حل مشکل سفره معیشت مردم باشید شریعتمداری با بیان این که هر شخصی پیروز میدان شود، توانایی تعیین سیاست ها را ندارد، عنوان کرد: به جای پیگیری این موارد بی اهمیت به دنبال حل مشکل سفره معیشت مردم باشید.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان بیان کرد: مشکل در خود آمریکا است، خانم موگرینی پس از انتخاب ترامپ گفته بود که تا به حال آمریکا را چنین دو قطبی و آماده انفجار ندیده بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات داخلی کشور از ضعف در عملکرد نشأت می گیرد

مشکلات داخلی کشور از ضعف در عملکرد نشأت می گیرد