مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 15:352020-11-01پزشكي

تردد مبتلایان به کرونا در قزوین جرم است


جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: افراد مبتلا به کرونا باید 14 روز قرنطینه شوند، در این 14 روز حق تردد در سطح شهر، مکان های عمومی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که امروز یکشنبه 11 آبان در استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: تاکنون 15 هزار قزوینی به کرونا مبتلا شده‌اند و 8 هزار نفر نیز مشکوک به کرونا هستند که تحت مراقبت و نظارت علوم پزشکی قرار دارند.

وی افزود: رویکرد جدید دانشگاه علوم پزشکی بیماریابی است در همین راستا مراکز تست کرونا افزایش پیدا کرده و معاونت درمان سپاه، تأمین اجتماعی و درمانگاه فرهنگیان نیز وارد چرخه تست کرونا شده‌اند.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم که میزان بستری‌ها در بیمارستان‌ها کاهش پیدا کند در واقع می‌خواهیم با بیماریابی، در همان مراحل ابتدایی درمان را شروع کنیم، اگر درمان در مراحل ابتدایی صورت بگیرد قابل‌کنترل است و نیاز به درمان در بیمارستان پیدا نمی‌کند.

وی تأکید کرد: آموزش در خصوص کرونا نیز در دستور کار قرار دارد، صداوسیما و رسانه‌ها در این بخش به کمک ما آمدند، اما شاهد افزایش بی‌توجهی نسبت به کرونا هستیم به‌طوری‌که امروزه مردن به‌واسطه کرونا امری طب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد مبتلایان به کرونا در قزوین جرم است

تردد مبتلایان به کرونا در قزوین جرم است