مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 15:552020-11-01ورزشي

انتقاد سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم از جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان


سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم اظهار کرد: مقرر شد که تیم های که بالا می آیند باید ضربه دری با یکدیگر مسابقه دهند و این روش اصلا منصفانه نیست و حق به حقدار نمی رسد لذا باید حتما مسابقه دوره ای برگزار کنند.

- ایسنا/کرمان سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم اظهار کرد: مقرر شد که تیم های که بالا می آیند باید ضربه دری با یکدیگر مسابقه دهند و این روش اصلا منصفانه نیست و حق به حقدار نمی رسد لذا باید حتما مسابقه دوره ای برگزار کنند.

مرضیه جعفری در گفت وگو با ایسنا، درباره گروه بندی تیم های لیگ برتر فوتبال در فصل 99-1400 گفت: گروه بندی عادلانه نبود و قرعه کشی را قبول ندارم.

وی ادامه داد: مقرر شد که تیم های که بالا می آیند باید ضربه دری با یکدیگر مسابقه دهند و این روش اصلا منصفانه نیست و حق به حقدار نمی رسد لذا باید حتما مسابقه دوره ای برگزار کنند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم با بیان اینکه تنها تیمی هستیم که هنوز تمریناتمان را آغاز نکرده ایم، تصریح کرد: با توجه به اینکه یکسری از بازیکنان این تیم از تیم جدا شده اند لذا باید تمرینات زودتر آغاز شود تا بازیکنان به لحاظ شرایط بدنی به حد معقول برسند زیرا در دوران شیوع کرونا هیچ یک از آنها تمرین خاصی نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم از جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان

انتقاد سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم از جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان