مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 16:202020-11-01اقتصادي

بهره برداری از 400 واحد آسیب دیده از زلزله قطور تا پایان آبان ماه


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: تاکنون 1200 واحد مسکونی نوع اول در بخش قطور خوی به بهره برداری رسیده است.

- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد بهره برداری از 400 واحد آسیب دیده از زلزله قطور تا پایان آبان ماه ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: تاکنون 1200 واحد مسکونی نوع اول در بخش قطور خوی به بهره برداری رسیده است.

آیدین رحمانی امروز 11 آبان در جلسه بررسی آخرین و ضعیت بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله قطور افزود: 1200 واحد مسکونی نوع اول تاکنون به بهره برداری رسیده است و تا پایان این ماه 400 واحد دیگر نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه از تخصیص 300 میلیارد تومان تسهیلات به مناطق زلزله زده قطور خوی خبر داد و افزود: برای جبران خسارات وارده به بخش قطور بیش از 174 میلیارد تومان تسهیلات در قالب وام احداث، معیشتی و دام در نظر گرفته شده است که 174 میلیارد تومان پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بر بازسازی مناطق زلزله قطور تا پایان فصل کاری تاکید کرد و افزود: تا 10 روز آینده برای تسریع در روند بازسازی 70 میلیارد تومان کمک بلاعوض به این مناطق اختصاص یافته و پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 400 واحد آسیب دیده از زلزله قطور تا پایان آبان ماه

بهره برداری از 400 واحد آسیب دیده از زلزله قطور تا پایان آبان ماه