مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 16:552020-11-01سياسي

کمیسیون آموزش مجلس با تمدید کنکور نظام قدیم موافقت کرد


در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی اعضای کمیسیون پس از قرائت گزارش تمدید کنکور نظام قدیم توسط نماینده مردم تهران ، اعضای کمیسیون با رای اکثریت با تمدید کنکور نظام قدیم موافقت کردند.

- علی امرایی عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت در گفت وگو با خبرنگار حوزه علمی و دانشگاهی فارس ضمن اعلام این خبر گفت: قرار شد کمیسیون آموزش مجلس نامه ای خطاب به وزیر علوم تهیه کنند که طی آن اعضای کمیسیون آموزش خواهان تمدید کنکور سال 1400 با دو نوع سوال برای داوطلبان نظام قدیم و جدید آموزشی شده اند.

وی ادامه داد: مرجع تصمیم گیری در این خصوص شورای سنجش و پذیرش دانشجو است که یک نفر از اعضای کمیسیون آموزش مجلس هم در این شورا عضویت دارد.

کمیسیون آموزش مجلس و دیدبان شفافیت و عدالت کشور از موافقان تمدید کنکور نظام قدیم هستند و معتقدند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و اوضاع اقتصادی مردم اگر داوطلبان نظام قدیم بخواهند در کنکور نظام جدید شرکت کنند باید منابع جدید تحصیلی و همچنین کلاس های نظام جدید شرکت کنند که اینها هزینه بالایی بر دوش خانواده ها خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: دیدبان شفافیت و عدالت کشور نیز همراه با کمیسیون آموزش مجلس در حال رایزنی با شورای سنجش و پذیرش دانشجو خواهد بود که انشالله این گام انتهایی نیز به نفع داوطلبان نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون آموزش مجلس با تمدید کنکور نظام قدیم موافقت کرد

کمیسیون آموزش مجلس با تمدید کنکور نظام قدیم موافقت کرد