مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 18:002020-11-01اقتصادي

اختصاص 300 میلیارد تومان تسهیلات به مناطق زلزله زده قطور خوی


استاندار آذربایجان غربی از تخصیص 300 میلیارد تومان تسهیلات به مناطق زلزله زده قطور خوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیدین رحمانی عصر یکشنبه در جلسه بررسی روند بازسازی مناطق زلزله زده قطور خوی اظهارکرد: برای جبران خسارات وارده به بخش قطور بیش از 174 میلیارد تومان تسهیلات در قالب وام احداث، معیشتی و دام در نظر گرفته شده است که 174 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده بخش قطور افزود: 1200 واحد مسکونی نوع اول تاکنون به بهره برداری رسیده است و تا پایان این ماه 400 واحد دیگر نیز به بهره برداری خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بر بازسازی مناطق زلزله قطور تا پایان فصل کاری تاکید و بیان کرد: تا 10 روز آینده برای تسریع در روند بازسازی 70 میلیارد تومان کمک بلاعوض به این مناطق اختصاص یافته و پرداخت خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی نیز در این جلسه روند احداث و بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده را خوب ارزیابی کرد و افزود: در سایه وحدت و همدلی مردم و مسئولین روند احداث واحدهای مسکونی با سرعت ادامه دارد.

وی از پایان عملیات تعمیر یک هزار و 630 واحد خسارت دیده منطقه خبر داد و افزود: تاکنون از 513 میلیارد تومان تسهیلات اعطایی برای بازسازی مناطق ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 300 میلیارد تومان تسهیلات به مناطق زلزله زده قطور خوی

اختصاص 300 میلیارد تومان تسهیلات به مناطق زلزله زده قطور خوی