مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 18:152020-11-01سياسي

مردم مریوان اکنون هم در سنگر دفاع از انقلاب شهید می دهند


فرمانده سپاه شهرستان مریوان با یادآوری نقش مردم این شهرستان در سنگر دفاع مقدس و مقابله با گروهک های ضدانقلاب، گفت: این مردم هنوز هم از انقلاب دفاع می کنند و شهید می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، منصور ولی یی در جریان بازدید اصحاب رسانه از یادمان شهدای زریوار مریوان، اظهار کرد: مریوان و مریوانی در دفاع از انقلاب اسلامی نقش بسیار بزرگ و با اهمیتی در دوران 41 ساله عمر انقلاب اسلامی داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: مردم مریوان قبل از شروع جنگ تحمیلی هم برای پیوستن به سپاه به کرمانشاه رفتند در زمانی که فرمانده آن دوران شهید بروجردی، مسیح کردستان بود.

فرمانده سپاه شهرستان مریوان تصریح کرد: این عزیزان با عنوان پیشمرگان مسلمان کرد دست به سلاح شدند و در ابتدایی ترین اقدامات سپاه در پاکسازی کردستان از لوث عناصر ضدانقلاب در تاریخ 10 دی ماه 58 شرکت کردند.

وی اظهار کرد: مردم مریوان همراه با سایر مردم کردستان در راستای پاکسازی مناطق آلوده به عوامل ضدانقلاب تلاش کردند و تا امروز که براساس همان فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دفاع همچنان باقی است، در سنگر دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارند.

فرمانده سپاه شهرستان مریوان با یادآوری نقش مردم این شهرستان در دفاع مقدس و مقابله با گروهک های ضدانقلاب، گفت: این مردم هنوز هم از انقلاب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مریوان اکنون هم در سنگر دفاع از انقلاب شهید می دهند

مردم مریوان اکنون هم در سنگر دفاع از انقلاب شهید می دهند