مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 20:552020-11-01ورزشي

گفت و گویی متفاوت با مدرس کنفدراسیون آسیا


مرسل وقری، نام آشنا در ورزش آذربایجان و مربی با اخلاق اردبیلی هست که سال ها در تیم های ملی جوانان، نوجوانان در کنار مربیانی چون مجید جلالی، حمید علیدوستی ، - منصور ابراهیم زاده به پرورش نسل جدید بازیکنان فوتبال ایران مشغول بوده و در عرصه باشگاهی نیز در تراکتورسازی، مس سرچشمه کرمان، داماش گیلان و چندین تیم دیگر به مربیگری پرداخته است.

ایسنا به مناسبت30 اکتبر که در تقویم جهانی به نام مربیان ثبت شده است، با وقری که سال هاست مدرس کنفدراسیون آسیا است گفت وگو گرفته است که در زیر می خوانید.

برای مربیگری چه شاخصه هایی لازم است تا یک فرد به این سمت و شغل کشیده شود ؟ عشق و علاقه حرف اول را می زند، بعد از آن دیدن آموزش های لازم و دوره های متعدد که بنظرم کمک کننده و تکمیل کننده عشق و علاقه، است.

برای یک مربی موفقیت در پیروزی تعریف می شود یا در مسائلی به جز کسب نتیجه ؟ موفقیت و پیروزی دو مقوله مجزا هستند ولی در کنار هم، مربیان برای موفقیت تلاش می کنند و ممکن است که در بعضی موارد مربی موفق باشد ولی تیم نتیجه برد را بدست نیاورد و برعکس این هم صادق است یعنی شما نتیجه برد را بدست آورید ولی موفقیت در آن نباشد .

فقط برنده شدن و کسب امتیاز مسابقه نیست که مربی را موفق می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و گویی متفاوت با مدرس کنفدراسیون آسیا

گفت و گویی متفاوت با مدرس کنفدراسیون آسیا