مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 03:402020-11-02اقتصادي

سپرده گذاری بدون سود 44 میلیارد ی راهداری برای وام بلندمدت کارکنان


سازمان راهداری در سال منتهی به 29 اسفند 97 سپرده گذاری 44 میلیاردی بدون سود نزد صندوق کارآفرینی امید و بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور اعطای وام به کارکنان خود داشته است که درباره چگونگی مصرف و اعطای وام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی فارس، یکی از مواردی که در قالب یادداشت های توضیحی گزارش صورت مالی شرکت های دولتی توضیحاتی درباره آن ارائه می شود، اخذ دارایی ها، بدهی ها و مبادلات این شرکت ها است.

بر اساس صورت مالی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در مواردی که ذکر می شود الزامات قانونی و مقرراتی مراعات نشده است و یا به دلیل عدم ارائه مستندات کافی حصول اطمینان از رعایت آنها برای این سازمان محرز نشده است.

* عدم رعایت الزامات قانونی از سوی راهداری در ثبت اموال غیرمنقول در سامانه سادا در موضوع واریز وجوه سپرده به حساب مخصوص که از طرف خزانه افتتاح شده و انتقال وجوه سپرده مذکور و اخذ تاییدیه در خصوص ارسال ماهانه صورت ریز سپرده های منتقل شده به حساب تمرکز وجوه سپرده به اداره کل خزانه (در برخی از استانها) ، ماده 41 ماده 9 آیین نامه اجرایی ماده 43 قانون محاسبات عمومی کشور، الزامات قانونی و مقرراتی مراعات نشده است.

در موضوع استقرار یا تکمیل سامانه (سیستم) حسابداری قیمت تمام شده در سال 1397 کل کشور در اجرای بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپرده گذاری بدون سود 44 میلیارد ی راهداری برای وام بلندمدت کارکنان

سپرده گذاری بدون سود 44 میلیارد ی راهداری برای وام بلندمدت کارکنان