مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 05:202020-11-02فرهنگي

هنرمندان زنجانی در یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ هنرنمایی کنند


مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: هنرمندان زنجانی در بخش های مختلف یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ می توانند آثار خود را از تاریخ 15 مهرماه تا اول دی ماه ارسال کنند.

- مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان: هنرمندان زنجانی در یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ هنرنمایی کنند ایسنا/زنجان مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: هنرمندان زنجانی در بخش های مختلف یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ می توانند آثار خود را از تاریخ 15 مهرماه تا اول دی ماه ارسال کنند.

مجید صادقی شامگاه روز گذشته (11 آبان ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در رابطه با برگزاری یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ، اظهار کرد: این جشنواره یکی از مهم ترین اتفاقات فرهنگی وزارت بهداشت و درمان است.

وی با بیان اینکه زمان شروع یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ از 15 مهرماه تا اول دی ماه در چهار بخش برگزار می شود و زمان تولید آثار از ابتدای سال 96 است، افزود: بخش دانشجویان مهم ترین بخش این جشنواره است که در پنج حوزه فیلم، تئاتر، هنرهای تجسمی، ادبی و موسیقی و در 40 رشته برای دانشجویان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان زنجانی در یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ هنرنمایی کنند

هنرمندان زنجانی در یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ هنرنمایی کنند