مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 05:502020-11-02اقتصادي

خیرین 3 هزار خانه در فارس می سازند


معاون عمرانی استانداری فارس از هدف گذاری برای ساخت 3 هزار واحد مسکونی در راستای نیاز محرومین واجد شرایط، توسط انجمن خیرین مسکن ساز استان خبر داد.

- محمود رضایی دوشنبه 12 آبان در حاشیه جلسه خیرین مسکن ساز، گفت: انجمن خیرین مسکن ساز فارس از سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون موفق به ساخت 1146 واحد مسکونی در نقاط مختلف استان و واگذاری آنها به افراد واجد شرایط شده است.

وی ادامه داد: اکنون ساخت 625 واحدمسکونی توسط مجمع خیرین مسکن ساز در فارس در دستور کار قرار گرفته و عملیات اجرایی 250 واحد نیز آغاز شده است.

معاون عمرانی استانداری فارس خاطرنشان کرد به دنبال این هدف گذاری و برای شروع اجرای آن، به میزان اعلام آمادگی انجمن برای ساخت تعداد واحدهای مورد نظر، تخصیص زمین از سوی دولت انجام شده و در اختیار انجمن قرار خواهد گرفت.

رضایی با بیان اینکه لیست افراد واجد شرایط برای ساخت مسکن، توسط سازمان بهزیستی تهیه و در اختیار مجمع خیرین مسکن ساز قرار می گیرد، گفت: انتخاب محرومین برای تامین مسکن آنها، متناسب با نیازهای جامعه هدف از گروه ها و افراد آسیب پذیر انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه تا امروز محرومین دارای دو فرزند معلول در اولویت در یافت مسکن بوده اند، اعلام کرد از این پس افراد واجد شرایط بر اساس اعلام سازمان بهزیستی شناسایی و به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین 3 هزار خانه در فارس می سازند

خیرین 3 هزار خانه در فارس می سازند