مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 06:002020-11-02ورزشي

چهره های ورزشی پاسخ فرانسوی ها را بدهند/ فوتبالیست ها سکوت نکنند


مشاور امور فرهنگی فدراسیون فوتبال با اشاره به اقدام توهین آمیز رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر (ص) خواستار ورود چهره های ورزشی و به خصوص فوتبالی شد.

- مشاور امور فرهنگی فدراسیون فوتبال با اشاره به اقدام توهین آمیز رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر (ص) خواستار ورود چهره های ورزشی و به خصوص فوتبالی شد.

غلامحسین زمان آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس حضرت محمد مصطفی (ص) و حمایت و بستر سازی صورت گرفته از طرف رییس جمهور این کشور در راستای ارائه چهره غیر واقعی از اسلام رحمانی است ، پیشنهاد خود در مورد آنچه اهالی ورزش می توانند در واکنش به این اقدام قبیح انجام دهند را ارائه کرد.

وی در آغاز با یادآوری اینکه حمایت امانوئل مکرون از اقدام غیراخلاقی و غیرانسانی نشریه فرانسوی به بهانه آزادی بیان انجام شده است، گفت: غربی ها تعریفی از آزادی دارند مبنی بر اینکه آزادی شما از جایی آغاز می شود که به آزادی دیگران ختم می شود و آزادی دیگران هم از جایی آغاز می شود که به آزادی شما تمام می شود.

در واقع آزادی به معنای بی بندوباری نیست و آزادی بیان هم تعریف خاص خود را دارد نه اینکه توجیهی باشد برای هر عمل غیر اخلاقی و غیر انسانی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره های ورزشی پاسخ فرانسوی ها را بدهند/ فوتبالیست ها سکوت نکنند

چهره های ورزشی پاسخ فرانسوی ها را بدهند/ فوتبالیست ها سکوت نکنند