مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 06:202020-11-02اجتماعي

تابلوی مکان نما در نقاط مختلف پارک جنگلی آبیدر در سنندج نصب شد


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: تابلوی مکان نما در نقاط مختلف پارک جنگلی آبیدر به منظور تسهیل در راهنمایی مسافران، - شرمین شریفی در گفت وگو با خبرنگار فارس دز سنندج اظهار کرد: تابلوی مکان نما در آبیدر نصب شد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: پارک جنگلی آبیدر به عنوان یکی از تفرجگاه های اصلی شهر سنندج همواره پذیرای مسافران، گردشگران و شهروندان است.

شریفی گفت: پارک جنگلی آبیدر در دامنه کوه آبیدر وسعت بسیار زیادی دارد و دارای تفرجگاه های متعددی است که در راستای دستیابی آسان به تمام نقاط و تسهیل در راهنمایی گردشگران نیازمند نصب تابلوی مکان نما در نقاط مختلف بود.

وی از نصب تابلوی مکان نما در نقاط مختلف پارک جنگلی آبیدر خبر داد و افزود: جلوگیری از سرگردانی مسافران، گردشگران و شهروندان، ضرورت شناساندن نقاط مختلف آن و سهولت استفاده از امکانات این پارک برای  مسافران، گردشگران و شهروندان از اهم اهداف نصب این تابلو ها بوده است.

وی تصریح کرد: تعداد تابلوهای مکان نما 60 عدد بوده که بر روی 16 تیرک نصب شده است و جنس این تابلوها هم از چوب است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح ساماندهی مسیر میدان گاز به میدان حجاب تعداد 25 عدد المان کاج نوری هم در مسیر ورودی آبیدر در مسیر میدان گاز این المان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابلوی مکان نما در نقاط مختلف پارک جنگلی آبیدر در سنندج نصب شد

تابلوی مکان نما در نقاط مختلف پارک جنگلی آبیدر در سنندج نصب شد