مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 06:402020-11-02ورزشي

درخشش کونگ فوکاران قم در مسابقات قرآنی


کونگ فوکاران سبک گراتسان قم در مسابقات کشوری قرآن کریم درخشیده و موفق به کسب هفت عنوان قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی این رویداد فرهنگی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، هیات کونگ فو و هنرهای رزمی یکی از هیات های ورزشی پویا و پرتلاش قم در توجه به موضوعات فرهنگی و فعالیت در این عرصه مهم است، هیاتی که در این بخش از سبک های شاخصی همچون گراتسان برخوردار است و در یک دوره مسابقات کشوری موفق به کسب رتبه های درخشان شد.

با برنامه ریزی انجام شده توسط فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی، مسابقات قرآنی ورزشکاران کونگ فوکار کمیته گرات سان ایران در بخش صوت و در پنج رده سنی با داوری متمرکز به میزبانی این فدراسیون برگزار شد و نماینده های قم موفق به کسب هفت عنوان قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی این رویداد فرهنگی و معنوی شدند.

رقابت های قرآنی کونگ فوکاران سبک گرات سان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد و در پایان نماینده های قم به دو مقام نخست، دو عنوان نایب قهرمانی و سه رتبه سومی دست پیدا کرده و با هفت مدال یکی از شاخص ترین استان ها در این دوره بودند.

در رده سنی نونهالان یوسف سنگ سری و محمد سجاد دانشجو، در رده سنی نوجوانان امیرطاها کریمی، در رده سنی جوانان امیرمهدی کریمی، در رده سنی بزرگسالان محسن اسدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش کونگ فوکاران قم در مسابقات قرآنی

درخشش کونگ فوکاران قم در مسابقات قرآنی