مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 06:502020-11-02پزشكي

جزییات انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد تاج فرد مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، - شرایط و زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی در سال تحصیلی جدید اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد تاج فرد مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر 5 درصد سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی (به جز مقطع دکتری تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می یابد.

وی افزود: تسهیلات موضوع این آیین نامه صرفاً برای همسر و فرزندان شاهد، جانبازان بالای 50 درصد، همسر و فرزندان آنان، آزادگان، همسر و فرزند آنان و جانبازان 25 درصد تا 49 درصد است.

تاج فرد با بیان اینکه ثبت نام انتقال برای دانشجویان ورودی سال های قبل ، در شهریور ماه صورت گرفته تأکید کرد: برای آن دسته از دانشجویانی که موفق به ثبت نام نشده اند، مهلت ثبت نام فقط به مدت 2 روز در روز های شنبه و یکشنبه 17 و 18 آبان ماه تمدید می شود.

وی تاکید کرد: این مهلت ثبت نام، برای آخرین بار بوده و به هیچ وجه قابل تمدید نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد

جزییات انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد