مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 07:102020-11-02ورزشي

پیست فندقلو آمادگی میزبانی مسابقات بین المللی را دارد


پیست فندقلو در شهرستان نمین آمادگی میزبانی مسابقات جهانی و بین المللی را دارد.

- ایسنا/اردبیل ناظر فدراسیون اسکی کشورمان گفت: پیست فندقلو در شهرستان نمین آمادگی میزبانی مسابقات جهانی و بین المللی را دارد.

سیدی 12آبان در جریان بازدید از پیست اسکی فندقلوی نمین اظهار کرد: این پیست که عملیات اجرایی آن از سال 76 شروع شده، با ساخت یک بنا در این منطقه مراحل نهایی را سپری می کند و شرایط مناسبی را در این پیست برای برگزاری رویدادهای ملی، جهانی و بین المللی شاهد هستیم.

وی ادامه داد: 70 درصد شرایط در پیست اسکی فندقلو برای برگزاری رویدادهای مختلف فراهم شده و ما به راحتی می توانیم در این مجموعه مسابقات اسکی روی چمن و برف را برگزار کنیم.

ناظر فدراسیون اسکی خاطر نشان کرد: برخی کاستی ها در این مجموعه مشاهده شد که مقرر است با تلاش و پیگیری فدراسیون و همچنین هیئت اسکی استان نسبت به حل آن اقدامات جدی انجام شده و براساس استانداردها و مقررات جهانی فضای مناسب برای میزبانی رویدادهای جهانی و بین المللی را در این پیست شاهد باشیم.

سیدی از نصب دستگاه بالابر در پیست اسکی فندقلو خبر داد و گفت: اگر ایرادات و اشکالاتی که به صورت جزیی وجود دارد، رفع شود قطعا با تأییدیه فدراسیون جهانی روبه رو خواهیم شد تا برای سال های آینده فرصت و زمینه برگزاری رویدادهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست فندقلو آمادگی میزبانی مسابقات بین المللی را دارد

پیست فندقلو آمادگی میزبانی مسابقات بین المللی را دارد